luni, 17 ianuarie 2011

În soare!

Între femei pot sta multe lucruri: indiferenţă, invidie, gelozie, dispreţ, antipatie, energii negative şi cel mai des: câte un bărbat. Cred că e principalul motiv pentru care prieteniile se leagă mai greu… în fiecare femeie vedem un potenţial inamic, o concurentă la titlul de: „Mai bună!”
Abia în momentul în care schiţăm portretul iubitului, putem răsufla uşurate că nu avem aceleaşi gusturi la „capitolul bărbaţi” şi încheiem o legătură strânsă de prietenie.
Desigur că vorbesc şi despre mine, căci sunt femeie şi oricâtă încredere aş avea în partener şi oricât de ridicat mi-ar fi nivelul de self-esteem, tot nu i-aş lăsa admiratoarele să-mi intre în dormitorul conjugal.

Dacă tot sunt atât de sinceră…
Nu îmi place când un bărbat din trecutul meu îşi ia câte o iubită mai puţin frumoasă ca mine. E o jignire! Sigur, de cele mai multe ori îmi apar sub formă de caricaturi, adică mai urate şi mai proaste ca-n realitate.

Dar…
Pot rămâne fără remarci răutăcioase, chiar fără orice formă de cuvânt grăit. Un sunet ar fi cel mai potrivit: Wow!
El face ce abia criticase: şi-a luat o iubită aproape ilegal de tânără.
Ea este cu adevărat frumoasă. O remarci pe stradă şi chiar de n-o mai vezi,  îţi rămâne o vreme în minte, sub forma mai multor gânduri.
Frumuseţea ei te răpeşte  spre un loc al imaginaţiei din care pleci aşa cum ai venit, fără voia ta!
Datorita ei, el mi-e în continuare drag şi parcă mă face să fiu mândră.
Eu stau să mă uit şi mă tot uit...

A, dragul meu! Diamantul tău neşlefuit se dezmiardă cu soarele! Sper să fie cât mai departe ziua în care devine conştientă de calităţile ei, căci diamantele de genul ăsta ard!
Din istorie învăţăm. Pupici!

2 comentarii: