marți, 1 decembrie 2009

Calatorie spre Soare

'Am schimbat zborul in Londra -nu am apucat sa vizitez- dar am stat 10 zile in Thailanda.

A fost interesant! Contrastul intre saracie si lux e mai pronuntat ca la noi.

Bangkok-ul e foarte aglomerat si miroase urat pe strazi… se vinde mancare la taraba si e cald. Oamenii zambesc cand interactioneaza cu tine, toti te roaga cu ceva: taxi, masaj, mancare, haine facute la comanda.

In statiuni si in oras sunt zone unde stau tipe si travestiti la agatat. De la distanta, e greu sa ii deosebesti, E incredibil! Doar un studiu insistent ii tradeaza: trasaturile fetei, mainile si picioarele mai mari, la unii se vede marul lui Adam, de obicei, sunt foarte fardati. Trecand pe langa un grup de "fete" cu corp misto si in fusta scurta am auzit un "Hello" pe o voce ragusita :)) E nasol!

Exista si zone linistite, am vazut temple si gradini foarte frumoase, in stilul locului. La plaja nu e aglomerat, iar apa clara e perfecta pentru scufundari.


Liber, valuri si apa curata, nuci de cocos, masaj la asfintit, ploi calde!

Sydney, 25 de grade iar vantul adie. Miroase frumos pe strazi, e primavera iar copacii au inflorit.
Oamenii fac mult sport, in special tipele. Nu pot spune ca sunt extraordinar de dragute, dar in general arata bine… mai ales seara cand ies in oras :)

Centrul orasului se intinde de-a lungul apei care intra pana in mijlocul Sydney-ului, din Marea Tazmaniei. Sunt multe locuri unde ancoreaza ferry-boat-urile, iar seara, luminile de la zgarie nori si apa se imbina perfect.

Se spune ca e cel mai frumos port din lume...'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu