marți, 24 noiembrie 2009

O femeie are dreptul de a face primul pas?

Anuscai ii place muntele! Acolo sus e puternica, hotarata si-si trage aerul in piept de parca se pregateste de un important speech.

Eu obosita, si blestemand clipa in care m-am lasat convinsa sa ma tar pana aici, ea cu fruntea spre cer, parca inhaleaza energia inaltimilor.

Din acel moment, o admir sincer pe adevarata Anne.

In ochii mei, nu este ea cand face pe neascultatoarea, greseste, sau e rea. Anne e doar fata de pe munte, cu ochii ce lucesc de fericire si bunatate. Ma bucur ca i-am surprins adevarata esenta iar de acum lucrurile devin mai usoare!


Inconjurata de prieteni si natura, este de fiecare data stapana ei.

Sigur, ascunde o durere, una recenta si inca rasunatoare. Cel ce i-a provocat-o nu o cunaste pe Anne. N-a avut capacitatea de a o Privi si din cauza asta, nu s-a indragostit suficient de puternic. Ea a stiut sa-l Priveasca, asa cum nici el nu stie ca exista. E pacat cand pacatosul nu stie ca a pacatuit. Poate asta-i motivul pentru care nu-l uraste… doar suporta in tacere.


Cand e in nebunia orasului, imi imaginez ca o vad pe o creasta. Imi povesteste cum sufera de prea mult timp, se indragosteste de fiecare data de cine nu trebuie, dar cum saptamana trecuta, la o petrecere a cochetat cu un barbat prea normal pentru gusturile ei. Aferentele vorbe curtenitoare au lipsit.

-Atat?

-Mi-a placut enorm. Am ras si ne-am uitat toata seara unul la celalalt, dar daca el nu a facut nimic… am mers la somn.

In asemenea momente mi-o inchipui escaladand vreun ghetar la -20 grade Celsius.


Pe ghetar sunt amandoi. Puternici, caci formeaza o echipa, insa fericirea nu si-o impart la doi.

In siguranta cabanei, glumesc, rad, se privesc indelung.

Ea se apropie discret de el si ii sopteste:

-Atat?

El nu stie ce sa spuna, doar ii priveste ochii.

Se apropie si-l saruta.

El inca o saruta!




3 comentarii:

  1. Poate el o cunoaste destul de bine pe Anne si a stiut unde sa se opreasca. E posibil ca el sa fie foarte indragostit de Anne, dar sa nu se sincronizeze aceste trairi.
    Doar o speculatie, realitatea intotdeauna e alta.
    Iar pacatele se platesc. cum? Natura are grija de toate :)
    Mai presus de simturile feminine, barbatul sufera mai mult. Inzecit.

    Iar Byron spunea "placerea e un pacat si uneori pacatul e placere"

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate speculatiile tale o vor ajuta pe Anne. Multumesc.
    Mie imi va ramane in minte altceva: 'Mai presus de simturile feminine, barbatul sufera mai mult. Inzecit.'
    Intro lume in care preferam sa fim superficiali, e dragut ceea ce spui :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e ciudat chestia asta cu barbatii care sufera inzecit . am auzit-o si aseara , mi se pare o scuza potrivita in orice situatie . oare asa e sau sunt doar vorbe in vant ?

    RăspundețiȘtergere