marți, 6 octombrie 2009

Scrisoare deschisa catre Maruta.

Penibil! Maruta oscileaza intre averea lui Dolanescu si moartea Mihaelei Runceanu.

N-am vrut sa-mi pierd vremea scriindu-i lui Maruta pe blog, (nici n-am facut-o, totul durand 2 minute), si nici n-am vrut sa va oripilez pe voi cu commentul asta, dar pentru ca nu a fost publicat, am hotarat, in alte 2 minute, sa-l public aici.

4 minute din viata mea:

‚Maruta! Adevarul simplu si curat este ca esti disperat dupa rating, nu ai nicio valoare si demnitate in tine. Orice mizerie o vezi cum se transforma in aur, prin ratingul tau facut pe seama unor oameni necajiti, simpli, si saraci, care deschid televizorul si se bucura ca se afla in lumea asta cineva mai disperat decat ei.
Poate crezi ca sunt o simpla rautacioasa, dar sa te intreb ceva:
In momentul in care vei avea copii, si vor vrea sa se uite la televizor, nu o sa-ti fie teama ca vor vedea un imbecil care promoveaza mizeriile ca pe niste valori?
Gandeste-te o secunda, si daca vrei sa fii tu imbecilul respectiv, n-ai decat. Te vei trezi si tu la un moment dat.
Toate televiziunile, ati devenit niste OTV-uri...mai murdare decat cei in cauza, pentru ca ei, cel putin, nu se dau drept altceva!
Eu am renunat sa ma mai uit de aproape un an la televiziunile romanesti… consider ca nu trebuie sa-mi bat eu, sau altcineva, joc de viata mea.
Uneori uit, iar atunci cand ma intorc obosita de la munca, deschid televizorul, dar ma ingrozesc imediat de ce vad, si-l opresc…. ca si azi...din cauza asta m-am obosit sa-ti scriu!
Sa-ti dea Dumnezeu minte. Daca nu, vei deveni una din ‘valorile’ promovate de tine!’

PS: Sper sa nu-mi creasca numarul de vizitatori in urma acestui post tendentios, scandalos, cu urme de sange.

Un comentariu: