duminică, 20 februarie 2011

Poker face

Viaţa nu e un film american ce se sfârşeşte odată ce lucrurile încep să se aşeze şi toată lumea e fericită. Nu există continuări la prima parte sau sezoane ci un lung şir de scene.

Scenariul e o interminabilă dispută între actor şi regizor, între ce ţi-ai dori şi ce se cade să faci, între vise şi limite, între decoruri exorbitante şi limite ale bugetului.
Mie mi-e ciudă pe actor când nu ştie să zâmbească, să fie trist sau să facă dragoste, indiferent de calitatea producţiei şi de viziunea regizorului.

Actorii adevăraţi sunt înzestraţi cu o doză de independenţă, uneori joacă rolul băieţilor răi. Ei atrag căci sfidează regulile, legile, improvizează dialoguri. Mint şi divulgă o fărâmă din adevăr, seduc, îndrăznesc să atingă şi dacă eşti suficient de aproape primeşti din adrenalina lor. Tu doar speri să nu fugă înainte de aţi veni în fire.

O femeie ce păşeşte încrezătoare şi sexy pe tocuri de 10 cm, ce vine neînsoţită să joace poker împreună cu o duzină de bărbaţi, lasă în urmă multe priviri.
Din dreapta ei lucrurile mi se par ameţitoare, înfiorătoare şi excitante. Bărbaţii o privesc ca pe o pradă frumos mirositoare, însă căprioara e de fapt un leu ce îmi caută privirea înainte de a spune: „all in! Eu aş lăsa-o să mă joace şi pe mine.

Ei şi-ar dori mai degrabă să le treacă prin dormitor.
Adevărul e că nu s-ar culca niciodată cu un actor mai slab, şi singurul loc în care i-ar lăsa să câştige ar fi la bucătărie căci bărbaţii gătesc cel mai bine.
Până una alta, câştigă cu un singur As şi pleacă unde vrea ea cu banii.

3 comentarii:

  1. buna simina
    ce mai faci ? scrii frumos tu aici... Te-ai schimbat mult...:) tine o tot asa!!!!
    astept un rasp de la tine , cand ai tu timp adresa mea: madalin.musat@yahoo.com :P
    apropo te am gasit pe facebook-ul unui prieten si de acolo ti am gasit si blog ul eu nu am cont pe face asa ca doar aici am putut sa iti las un msg
    te pup
    bye bye!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. îmi place preeea mult mesajul tău!!! :)
    tu eşti tipul ăla cu corp fain ce mă salva mereu de la înec :))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. ei acum...doar erai una dintre cele mai frumoase domnisoare:P era normal nu!? daca imi aduc bine aminte cred ca ne certam, noi baietii, care sa te salvam de la inec:)
    sincer sa fiu , chiar as vrea sa stiu mai multe despre viata ta . Cred ca au trecut 10 ani de cand nu te am mai vazut
    i have a lot of questions for you:P:)
    see yaa!!

    p.s. astept noi post-uri pe blog

    RăspundețiȘtergere