duminică, 17 ianuarie 2010

Continuare

Miroase a primăvară! În zona asta de deal primăvara-şi are mirosul ei: salcâm amestecat cu puţin fum adus de vânt. Unii oameni mai leneşi, abia acum fac curăţenia de purificare, arzând tot ce şi-a pierdut însufleţirea cu un anotimp in urmă. Fumul înecăcios, mă readuce la viaţă, iar albul salcâmilor îmi garantează o stare de bucurie permanentă.

Cu ochii închişi, văd şi simt totul mai bine.


- Ştiu! Îl aştept să crească, să se maturizeze o vreme… câţiva ani, apoi o să începem o relaţie cât se poate de serioasă… adică o să ne căsătorim! Eu m-aş mărita cu el şi acum. Crezi că peste câţiva ani o să mai existe compatibilitatea asta între noi? N-o să se schimbe? Of, de ce trebuie să existe diferenţă de vârstă între noi? De ce e el acela mai tânăr? Deschide ochii, vorbesc singură?

- Te ascultam. Sună bine planul tău. Aşa un tip n-are cum să se schimbe în rău, eventual să se îmbunătăţească, şi ăsta e un risc ce merită asumat!

- Nu râde, sunt serioasă, îl iubesc. Cum o să mă sărut cu viitorii iubiţi ştiind că el mă aşteaptă peste câţiva ani?

- Pe de altă parte, ai spus că nu vrei să te măriţi cu un bărbat ce a mai avut înaintea ta, una sau două femei. E păcat de tine, şi poate şi el va regreta peste câţiva ani.

- Iar râzi. Ştiu că nu vă înţelegeţi, dar fă un efort pentru mine, şi mai suportă câteva minute discuţia.

………………………………………………

- Noi doi o să ne căsătorim într-o zi!


Fumul mă îneacă de plăcere, iar când simt că nu mai rezist, dau fuga să miros o crenguţă din oricare salcâm…Toţi sunt ai mei!

Ce intens e totul când ţin ochii închişi!


… mai puţin vina! N-o înţeleg când spune că nu vrea să se mărite cu un bărbat ce ar avea înaintea ei doar una sau două femei. Cred că el e excepţia, din cauză că am ochii închişi.

Se poate ca bucuria să fie contagioasă, căci după un timp nu ne-am mai putut ascunde după salcâmi, iar fumul s-a risipit în faţa ei.

Cu mine n-a mai vorbit niciodată, doar cu el. Însă a avut grijă să aud şi eu:

- Noi doi o să ne căsătorim într-o zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu