sâmbătă, 19 septembrie 2009

Iubitei mele i-am facut cadou un blog

Acesta nu este post-ul Siminei. Este primul post de pe acest blog si este al meu. Eu sunt Dan, iubitul ei.

Am stat mult sa cumpanesc care ar fi cel mai potrivit cadou pentru Simina:

> Flori?-da, dar sa fie de sezon pentru ca trandafirii sunt demodati.
> Haine? Nu!-pentru ca nu nimeresc niciodata ce-i place.
> Parfumuri? S-a mai intamplat. Si nu este un cadou special. Ar trebui sa se intample macar odata la 3 luni.
> O excursie in doi surpriza? -Am incercat s-o conving sa evadeze "blind" si am dat gres.
> Alte lucruri materiale -? Da si Nu. Sunt usor de cumparat, dar nu exprima nimic din ceea ce e cu adevarat important intre noi.

Am ales sa-i fac cadou un BLOG. Sa poata sa se exprime inclusiv online pentru ca are talent la scris. Sa-si experimenteze trairile si emotiile alaturi de prieteni, cunoscuti sau necunoscuti, aratand tuturor curajul de a spune public ce gandeste, cat si taria de a merge inainte atunci cand cei de langa ea nu o aproba.

Va face oare lucrul acesta?

Daca am avut succes sau nu cu acest cadou voi afla maine. Astazi este 19 septembrie 2009 si suntem inainte cu o zi de ziua ei.

La multi ani!

4 comentarii:

  1. LA MULTI ANI si din partea mea!
    O toamna plina cu impliniri va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi multumesc din suflet, Valy!
    Am accesat din curiozitate blogul tau. Esti un om cu talent,si un barbat sensibil.
    Din partea mea, numai aprecieri si clipe minunate pe care sa le imparti cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. se pare ca acest cadou a mers la fix

    RăspundețiȘtergere