joi, 7 octombrie 2010

Abandon

În secundele alea în care mă pierd citind un mesaj:
Eşti la mine… Ştii? Stai în pat citind Esquire. Cum e posibil?… E mişto!

În faţa ta mi-am abandonat cuvintele aşa că pe viitor, mi-ar plăcea să trăim ca-n benzile desenate.
Acum să apar cu un cuţit în mână, şi dacă dai pagina, să am în faţa mea un tort pe care  să-ţi împodobesc un ‘La mulţi ani!’
Şi deasupra capului să-mi mâzgăleşti o bulină în care să-mi apară toate vorbele nerostite. M-ar ajuta mult!
Mi-aş dezvolta expresivitatea iar chipul meu ar fi când câte un semn al exclamării, când unul de întrebare.
Am nevoie de o radieră să şterg câte ceva pe ici, pe colo şi încă una pentru mesajul ăsta fără semnificaţie.
Mai bine… peste cadou o să-ţi presar ghimbir şi un ‘să îndrăzneşti!’ 
Aşa că dă pagina!

8 comentarii: