miercuri, 16 iunie 2010

Lucruri mărunte

E una din dimineţile în care ştiu ce e bine, aşa că vreau să cumpăr o linguriţă pentru iaurtul meu cu fructe.

- Are you sure you want to buy this?

- Absolutely!

- Ok then, 10 pounds.

Aud 10 penny, şi încep să mă caut de marunţiş, însă privirea lui îmi spune că sunt pe cale să subestimez valoarea linguriţei.

- Look at it, it's a special teaspoon.

Încerc să mă uit prostită la linguriţa care era mai mult "nice" ca "special". "I don't see anything special about it, I don’t want it". Şi dezamăgită, renunţ la singurul lucru ce mi-l doream.

- Ok then… You can have it for free.

Bufnim amândoi în râs.

………………………………..

- Girl, what did you do last night?

Îmi privesc psihologul ca după o oră de hipnoză întrebându-mă ce a făcut cu mine şi cum de a reuşit să mă transforme dintr-o distrată într-o fată ce zâmbeşte dimineaţa.

… minunate lucruri mărunte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu